Vydává: NADATUR spol. s.r.o.

Šéfredaktor: Dana Altmanová

Redakční rada: Jan Konopík (předseda), Jaromír Bittner, Pavel Bittner, Petr Čekal, Lucie Kopalová, Milan Sáblík, Dušan Vacek, Pavel Větříšek

Vydavatel:
NADATUR, spol. s r.o.
Hybernská 1007/20
110 00 PRAHA 1
IČO: 49356755
DIČ: CZ49256755

Adresa redakce:
NADATUR, spol. s r.o.
Hybernská 1007/20
110 00 PRAHA 1
tel.: 224 224 749
fax a zázn.: 224 219 547
mobil. tel.: 603 152 288
e-mail:draha@nadatur.com

Předlatné:
ČR, SR - NADATUR, spol s.r.o.

OBJEDNAT
PŘEDPLATNÉ


                  

Vyšlá čísla v roce:


 

  Vyšlá čísla časopisu DRÁHA v roce 2017
 



  Dráha  2 / 2017

  OBSAH:

  • Konec spojení Moskvy a Karlových Varů
  • Proměny nákladní dopravy na „tovačovce“
  • Sníh a železnice
  • Rozlučka s rokem 2016
  • Lokomotivy ČD Cargo na výlukách
  • Když cesta vlakem je cíl...
  • Trať Cherson - Džankoj tři roky po anexi Krymu
  • Úzkokolejka a muzeum v Sochaczewu
  • Lanová dráha k Reichenbašským vodopádům
  • Tramvaje v Norimberku mají budoucnost
  • Poslední dva cvičné vozy T3 v Praze
  • Aktuální statistika
Děčínská „čtyřka“ 754.061 na víkendovém
osobním vlaku Rumburk - Děčín sjíždí
22. ledna 2017 s osobním vlakem z Lužických
hor do zastávky Kytlice.
(foto Antonín Němeček)
 


  Dráha  1 / 2017

  OBSAH:

  • „Brejlovci“ v Táboře poprvé, řada T 478.3
  • Rychlík v barvě pomeranče (Plzeň - Most)
  • Obvyklá přeprava, neobvyklá trasa
  • „Elektronici“ na severu Čech
  • Oživení jedné motorové legendy
  • Krátké zprávy
  • „Posázavský motoráček“ 2016 aneb náhrady na Pacifiku
  • „Bobina“ opět v čele osobních vlaků
  • Piknik kolejowy v Racławicích Śląských
  • Nové elektrické jednotky společnosti Stern & Haferl
  • Novinky z Mariazellu
  • Vánoční tramvaj rozzářila brněnské ulice
Motorová jednotka 628.241 GWTR opouští
17. ledna 2017 železniční stanici Kryry.
(foto Pavel Bittner)
Tunel generála Štefánika byl svojí délkou 2421,5 m
v letech 1926 až 1931 nejdelším v síti tehdejších
ČSD. Dnes je kvůli odlehlosti od hustěji osídlených
míst a malé frekvenci cestujících projížděn jen
několikrát denně a jeho letopočty ozdobený
moravský portál se stále více ukrývá v náručí
mohutného stromoví. Příroda a zejména náletové
porosty už trať, jinak citlivě usazenou do podhorské
krajiny, tak trochu pohltily. Po mírném spádu
tudy 19. června 2016 sjíždí přípřež
lokomotiv 2016.921 a 740.413 LTE.
(foto Leoš Tomančák)


© SPŽ